Pippigult och ännu en favvobyxa

De få jag fick råd om angående regnjackan röstade på svart. Men jag gick mot strömmen och valde den gula. Tänkte att jag som aldrig väljer färg ska försöka bli lite mer färgglad. Dessutom är inte regnjacka direkt ett plagg man använder varje dag så då kanske det kan vara kul med en färgklick, speciellt en grå regnig dag mähähähähä.
Som vanligt när jag klickar hem något från en hemsida så måste jag såklart passa på att beställa något mer bara för att man ändå ska lägga en order. För det verkar väl logiskt?
Nåväl denna gång blev det ett par Dr Denim (kan vara bekvämaste brallan ever!) Detta är mitt fjärde par och fler kommer det garanterat bli.


Kommentarer
Postat av: Carina

Bra val på den gula :) ! Den tyckte jag med men glömde lägga min röst ;) , tror jag hehe.

2013-03-20 @ 12:17:24
URL: http://carinasuominen.blogg.se
Postat av: Rebecka

Gult var ett bra val ändå- tvillingpåskkycklingar kmr vi se ut som på våra vårpromenader <3 vi måste be ngn ta kort på oss då!
What?! Klart du kmr ha den varje dag- svensk sommar liksom;)

2013-03-20 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0