Sunday funday

Sovrummet är har aldrig vart det rummet jag vart mest nöjd med då det kommer till inredningen här hemma. Så efter lite inspiration från fina Elin så bestämde jag mig. En av sakerna i mitt sovrum som är så förbaskat fult är tavellisten ovanför sängen med ännu fulare tavlor på. Den bara måste bort! Men lite tavlor på väggarna vill man väl ändå ha tänkte jag. Så idag drog jag med mig vännen Sofia på loppis i jakt på tavelramar. Hittade ett gäng i olika färger. Har bestämt mig för att blanda svart, vitt, guld och silver. Alla ramar gick på totalt 80kr, fynd eller fynd?
Nu återstår bara att hitta nya bilder till samtliga...
Förslag på passande motiv godtages gärna!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tycker du ska ha blandad stil i ramarna- i ek tkr jag det vore kul om du satte in biljetter och sånt på saker som du och Daniel varit på tillsammans, en kärlekslapp etc, ska ju ändå sitta på väggen i kärleksnästet- sovrummet liksom!:)

2013-03-20 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0