Värt ytterligare ett besök

Blev som sagt ett besök på Lagerhaus för ett par dagar sen. Den fin fina karaffen i plast är nu i min ägo och jag längtar efter att fylla den med lemonad och annat smaskens och bjuda på kalas nu till våren. Sedan blev det en svart vit bricka att ställa diverse kryddkvarnar, Balsamico och liknande saker på bredvid spisen. Blev en mindre än den stora runda jag tittat tidigare på men jag är helnöjd. Dessvärre var kaffeburken jag var på jakt efter slut, träligt men jag försöker gå vidare och glömma den... Tog mig en titt på hemsidan nu alldeles nyss och bestämde mig snabbt för att ta en tripp till min favorit butik redan imorgon. Det jag fastnade för var rengöringsmedel och diskmedel haha. Låter kanske inte klokt att köpa sånt på en inredningsaffär då de självklara (enligt mig) märkena såsom YES och AJAX finns att köpa i precis varenda mataffär. MEN det var så tjusiga flaskor så om innehållet inte tåls att jämföras med ens favoriter så kan man väl alltid hälla ut det och tjoffa i det man tycker biter bäst på smutsen? Sicken idé! Jag är iallafall såld på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0