CLEAN

Jag fullkomligt älskar CLEAN parfymerna och har de senaste åren provat på ett gäng olika. Min favorit hittills är nog ändå fresh landry doften tätt följt av shower fresh och warm cotton. Såg nu i ett reklamblad att det dykt upp några sommar dofter som jag bara måste sniffa på asap!!
Väntar dock till lönen kommer, för utifall att de luktar så gott som jag tror så kommer jag inte gå därifrån utan även fast jag kanske borde då jag redan shoppat mer än tänkt denna månad. Men men jag är helnöjd med varenda köp! För hur kul vore det om man aldrig unna sig?


Kommentarer
Postat av: Liie

Jag med älskar Clean, har inte unnat mig någon än men brukar sniffa på dem på affärerna haha. De nya flaskorna ser ju helt underbara ut, jag skulle kunna ha dem som dekoration bara ;)

2013-05-28 @ 18:57:20
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0