Den bittra sanningen

Jag är nog inte ensam om att sukta efter ett par riktiga dyrgripar till solglasögon och tänkt flera gånger att ett par äkta märkesglajjer ska jag minsann unna mig. Men som tur är så har jag insett faktum att jag verkligen inte förtjänar ett par. Solglasögon är någonting som jag är helt okapabel till att hålla reda på. Det är totalt lönlöst. Helt ärligt så vet jag verkligen inte hur många par jag slarvar bort, haft sönder på ett eller annat sett, alternativt slängt rakt ner i väskan vilket resulterat i diverse repor i glasen som är minst sagt irriterande då det självklart stör själva synfältet. Nu kanske ni tänker att jag skulle minsann inte vara så slarvig med att par bågar värda tusenlappar. Men vet ni vad? jag tror dessvärre inte det skulle göra någon större skillnad. Jag skulle likt förbannat lyckas sätta mig på dom eller något annat klumpigt. Dessutom är jag tillräckligt klok för att inte ta den risken. Som tur är så finns det en hel uppsjö med snygga glajjer för knappa hundringen. Fick tipset Lindex av en kompis, så var precis inne på hemsidan och kolla utbudet vilket ser väldigt lovande ut. Hittade ett par kandidater som jag minsann ska testa asap och hoppas jag får användning för dom på direkten då jag tänkte lägga mig och lapa sol direkt efter lunchtid imorgonbitti när solen tar som bäst. För just nu är jag sannerligen blekare än någonsin. Så snälla snälla snälla SMHI hoppas verkligen ni har rätt angående morgondagens väder!


Kommentarer
Postat av: TessDea

Cooola solglasögon!

2013-05-26 @ 10:56:47
URL: http://tessdea.nu
Postat av: Haha

Jag är exakt likadan med solisar. Jag önskar verkligen att jag kunde vårda och vara mindre klumpiga för vem vill inte ha det där sköna ljuset som märkesglasögon ger. Men har gett om den tanken, det är som att bränna upp dessa pengar med en tändare :P dessutom kan man köpa fler för ännu mindre pengar med fake ;)

2013-05-29 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0