Just nu vill jag ha allt i randigt

Sist jag var i Stockholm så köpte jag inte bara en utan två randiga tröjor och efter det var jag fast! Sen dess har jag köpt iallafall 2 till och jag kan bara inte få nog. Helst ska dom vara blåvita men jag måste nog börja acceptera andra sorters ränder för att kunna variera denna fascination en aning. Jag har åtminstone köpt en svartvit randig också för just variationens skull. Just nu har jag bara randiga långärmade tröjor (föeutom en trekvarts då). Skulle hemskt gärna vilja ha en gråvit tisha, då kanske min lilla samling skulle vara komplett och jag skulle känna mig tillfreds! Åtminstone när det kommer till just överdelar. Man kan alltid fylla ut samlingen med ett gäng andra randiga pryttlar såsom denna underbara väska från Lindex kanske?
(Har redan shoppat upp stundande lön i mitt huvud innan den ens anlänt).


Kommentarer
Postat av: Carina

Den väskan är sååå fin! Har oxå spanat in den ;) !

2013-05-23 @ 22:28:08
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0