Att skrota runt i här hemma

Mina favorit mjukisbyxor som egentligen inte ens är mina utan sambons behövde ett par ersättare. Det händer nämligen att lilleman i huset ofta sölar ner dom på ett eller annat sätt (skönt att skylla ifrån sig) därmed ligger dom ofta i tvätten nuförtiden. Så nu har jag skaffat mig ett par stand in mjukisar i flanell! Ujuj bästa köpet på läääääänge. Dom här tänker jag bo i oavsett hur mycket mjölk som vaskas på dom, de är fantastiska och jag kommer älska dom även när de luktar surt (eller inte). Detta var iallafall en tidig julklapp från mig till mig 




Den lilla veckade detaljen på fickorna var spiken i kistan som fick mig att falla pladask. Tjusiga detaljer är något jag går igång på, ding ding ding jackpot typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0