Guld på burk

Det där med sprayfärg var riktigt skoj! Vips så var mina ljusstakar guldfärgade. Har fått för mig att införa lite guld detaljer här hemma. Sambon tror att det precis som många andra färgval kommer tröttnas på och plockas ner om ett litet tag. Men jag tror på den här idén. Guld känns lite mysigt då det ger ett lite varmare intryck till de dova färgerna och framförallt allt vitt här hemma. Köpte en ljuslykta i guld på Indiska, ett kuddfodral med guldpaljetter från H&M home och sprayade som sagt dessa 3 som jag hade hemma som jag aldrig gillat färgen på ändå. 




Funderar på att gå lös med sprayburken på någon tavelram och några blomkrukor. Men det tåls att tänka på en stund, vill inte att det ska bli för mycket.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0