Medans pappan puttar vagn

Just nu sitter jag och myser med en latte och tända ljus här i soffan. Pappan tog lilleman på en promenad till affären efter x antal timmars missnöje från litens sida. Man säger ju att maten tystar munnen och det är så sant som det är sagt. Problemet verkade dock inte bottna i hunger utan snarare sömnbrist. Tror minsann liten var så övertrött så att han inte lyckades somna. Men vagnen brukar söva honom alla gånger. Så nu ska jag passa på att powernappa eller ta ett bad. Kan dock inte bestämma mig riktigt för vad som väger tyngst för jag hinner nog inte både och. Så smart som jag är så använder jag tiden till att blogga medans jag klurar på det haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0