Ett jäkla på och av

Vill som sagt inte bli av med mina klor nu när jag äntligen fått långa starka sådana. Frågade min skönhets guru till vän som tipsade om trind nagelförstärkare som tydligen ska fungera. Upp till bevis tänkte jag och hoppade genast iväg till Åhléns. 129kr för denna mirakel kur, som hittat.
Sedan läste jag på beskrivningen att man ska måla på det en gång dagligen i 14 dagar för att sedan underhålla 1 gång i veckan. Suck, dessa 14 dagar jojo tjena. Mammaledig med all tid i världen så borde man klara detta fin fint men måla om naglarna varje dag? 
Jag vill ju liksom ha en färg över oxå.
Får bli varannan dag istället. Nog får vara nog. 
Köpte ett svart lack från mavala, tacksam färg då den passar till allt.
Gillar storleken på flaskorna, är dom små får man ta två ni vet? 😝




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oh så fint det var med svart lack på dina långa naglar!

2013-10-21 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0