LampGustaf, Moster

Just nu har jag som sagt lite dille på lampor. Hittade en urtjusig sådan från LampGustaf. Namnet är Moster och finns i lite olika varianter och färger. Mina personliga favoriter är den vita eller marin blåa. Kan dock inte bestämma mig för om jag gillade tak eller golv lampan mest. När jag tänker efter så är det nog mest fransarna som tilltalar så funderar på om man skulle kunna göra något liknande DIY projekt kanske... Hmmm 





Snart flyttar vi!! Har massa små projekt nu som jag ska klura på när vi väl är på plats. Återstår och se vilka av dom som blir mer än en tanke. Längtar! 


Kommentarer
Postat av: Josefine// Lampgustaf

Tjusiga lampor!:)

2013-10-25 @ 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0