Nog för att det är en del stretch

Men jag kommer ändå i mina jeans idag! Drygt en vecka efter förlossningen, Tjoho!! Mysmage eller inte, jag är rätt nöjd ändå, det kunde vart mycket värre.
Tänker inte förstöra denna glädje genom att prova mina andra jeans ännu Hähä 
Köpte faktiskt ett par brallisar under graviditeten även fast jag inte kunde testa dom då. Jag kunde helt enkelt inte låta bli då de var såå tjusiga! 
De är mina mål byxor. 

To be continued


Stretch eller inte, men jag slipper ha leggings na na na naaaa wiiii!! 





Kommentarer
Postat av: Fanny

Måste vara en underbar känsla att kunna ta på sig jeansen igen! :D

2013-10-20 @ 15:57:28
URL: http://fannykarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0