Kök med detaljer i guld

Oftast så är man en antingen eller typ när det kommer till vissa saker. 
Som tex. en silver eller guld person. 
Jag har sålänge jag kan minnas alltid föredragit silver framför guld, även när det kommit till inredning. Har tidigare tyckt att blanda silver och guld även vart som att blanda rosa och rött. 
Ett big no no som jag inte förstått tjusningen med. Men ibland så kan även  jag överraska med en riktig kovändning. Jag funderar starkt på att gå lös på diverse pryttlar imorgon på lagerhaus då jag bokat in en liten shopping tur med en vän. Dit vi flyttar så är väggarna i köket lite dovt blåa och jag tror det kan bli en lyckad kombo. Eller? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0