När Sarah fick välja restaurang

Igår var det som sagt Sarahs födelsedag. Hennes önskan var att vi skulle gå ut och äta kvällen till ära. 
Ni som följt mig ett tag nu kan förstå att jag blev rätt nöjd med hennes val av restaurang, då lotten föll på Indigo.
Yummie in my tummy!!
Vår present bestod av massa lakris då det är frökens favvogodis som kändes passande på en lördag och en flaska JD som även är en av hennes personliga favoriter. Tror hon blev rätt nöjd även om vi konkurrerade med vackra smycken och kroppsvårds produkter som luktade himmelskt. 
Pinsamt att denna tösen bara bor någon timma bort och jag ändå aldrig tar mig tid att hälsa på. Fy på mig! 
Det var iallafall som vanligt underbart att se henne, prata ikapp och ge henne en kram. Vänner som hon växer inte på träd, otroligt godhjärtad person den där Sarah. Hoppas vi ses snart igen! 







Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh! Vad gullig du är vännen!

2013-10-07 @ 06:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0