Nostalgitripp

För ett tag sedan så skrev jag ett inlägg om min sorg över att mitt älskade favorit té i smaken caramel inte längre fanns att få tag i. Det var säkert över 10 år sedan det fanns sist? Som jag har sörjt och letat efter denna gottiga höstdryck. Det skulle verkligen kittla skönt i kistan nu när hösten och kylan dykt upp.
Men vad ser jag då på instagram? Jo min lillasysters vän har minsann hittat ett nästintill likadant som fanns förr. Dock så var detta en kombination av både vanilj och caramel. 
Men det var minsann smaskigt det med! Så tipselitips för er tédrickare. 
Bra där lipton, ta för i böveln inte bort detta nu! 




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Asgott!!!

2013-09-26 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0