Onödigt många val

För folk som mig så är det där med olika alternativ inte alltid något positivt. Idag tog jag mig en tur till Monki på jakt efter en vit kabelstickad tröja. Inom loppet av ett par minuter så stod jag med tre stycken snarlika och kliade mig i huvudet. Ahhh men hjälp. Jag provade samtliga säkert 4ggr var. Började fundera på om mitt korttidsminne åkt på stryk på senaste tid. Tiden gick och jag blev inte ett dugg klokare. Kände mig som en guldfisk med 3 sekunders minne medans jag stod där och snurra varv efter varv. Efter mycket om och men fick det vara nog. Den jag egentligen trodde var den rätta från början föll på 30 graders tvätt och 5% angora. Mellan de två andra (båda 100% bomull som tål att tvättas i 40 grader) var det tillslut den som var något mer oversized i modellen som vann. Jag menar nu när man har hela frysen full med godsaker ;p skämt och sido, den var något längre så så fick det bli. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0