Svart eller grå cape?

Det där med höstjacka har minst sagt vart något av ett litet projekt för mig. En fjällis låg högt på önskelistan men när jag provade den häromdagen så var det knappast något ha begär som dök upp. Tror jag tyckte den var lite kort i modellen och den längre var såklart för lång. Men jag ska ge den en ny chans om ett par veckor. Hittills är det ingen brådska då det är en rätt varm jacka ändå. Med det sagt så behöver jag ändå en lite tjusigare jacka att varva med. Så efter en hel del letandes på diverse hemsidor så hittade jag en massa fina på bubbleroom.se Men det slutade med sån beslutsångest så jag klickade hem två rätt lika men ändå olika capes från märket OBJECT. Den svarta är nog favoriten men jag älskar verkligen huvan på den grå. 
Vilken röstar ni på? Tänkte försöka ta mig i kragen och bara behålla den ena. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0