Tack snälla espressohouse

Dom som känner mig vet att jag är ganska tävlingsinriktad. Den sidan visas mest på jobbet då espressohouse är ena hejjare på att locka med fin fina priser! Som tur är så har jag ett riktigt underbart team med vinnarskallar till kollegor. Det var inte längesen vi vann en dag i lyx med spa och behandling på yasuragi och middag i huvudstaden. Under sommaren drog det igång ännu en tävling som vi gick in stenhårt för att vinna! Den här gången var priset varsin iPad. Å vilka slutade på 1a plats av alla espressohouse shopar (typ 140st)? Jo VI på köpmangatan i Örebro! 
Yey! Bra jobbat allihopa, jag är så stolt över er. Ni är bäst!! 
Ligger här i skrivande stund och tittar på viaplay i sängen på min nya platta, inte alls fy skam! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0