En underbar dag trots allt

Min underbara Daniel räddade verkligen den här dagen. Han visste hur less jag är på den här envisa förkylningen och därför inte kan träffa min syster och lilla Casper. Känns verkligen uselt att jag bara träffat honom 1gång hitills. Men vill som sagt inte smitta lilla parveln. Men min födelsedag blev fantastisk ändå. Tack vare världens bästa fästman. Min blivande man. Min kärlek, vad han fixat och stått i idag trots att han är krasslig själv. Pannkaksfrukost, underbar lunchpicknik i parken, fika på svärisarnas uteplats, fantastiskt fina presenter, smycken och presentkort på önskad skönhets behandling. Till kvällsmat hade han beställt mat från min favorit restaurang. Underbara människa.  Pappan min trillade även in på eftermiddagen med ett vackert syskonsmycke (han gav min syster ett likadant när hon fyllde), så himla fin idé. Det kommer jag passande nog bära i en längre kedja nära hjärtat. Fick dessutom en ordentlig kokbok på flera hundra sidor, även den uppskattad då upplagan jag har är från typ 90-talet. Den är inte bara till åren och avdankad utan är dessutom inte ens min. Men nu har jag en alldeles egen. Känns bra. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0