Hade säkerligen klarat mig bättre utan

Satan vilket sockersug jag har. Må hända att min kropp skriker efter något som piggar upp såhär i sjuktider. Eller så är jag bara en Gottegris kort och gott. Går för tillfället lös på Marianne karamellerna med orangea papper. Dom är inte ens goda. Det var från början någon sorts mixpack och just dessa har överlevt här hemma i veckor. Men nöden har ingen lag. Goda eller inte det är ändå godis. Inte gott sådant men ni förstår. Brukar tycka att choklad och apelsin är en väldans smaskig kombo men dessa smakar underligt. Lite billigt. Ni vet sånt där 4,90 godis på diverse minikiosk där allt smakar nagellack och har på tok för galna färger. Nästan självlysande i neon, sånt godis. Urk! Nu fick jag värsta avsmaken när jag skrev. Enough is enough resterande hör hemma i papperskorgen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0