Problemlösar Louise

Min kära sambo är som jag nämnt (beklagat mig över) minst en gång (eller tio) tidigare pälsallergiker. Det är lite småtrist då jag gladeligen skulle införskaffa mig något ulligt och gulligt i framtiden och skylla på att det var Filip som absolut prompt ville ha exempelvis en dvärgspets. Om sanningen ska fram kanske jag även tycker att det (lite sjukt nog) är skönt att inte ha valmöjligheten att kunna skaffa djur. Så sorgligt när de blir sjuka eller till åren och lämnar en. Dessutom är det såklart ett stort åtagande att ta hand och vårda ett litet liv, liten som stor. Hundar speciellt som verkligen måste ut i ut och skur 365 dagar om året, oavsett om du är magsjuk och eller febrig. Sen är det inte säkert att man har någon som vill passa djuret ifråga om man vill åka på semester eller så..

På inreda.com finns det supersöta konstgjorda pippifåglar som mer än gärna skulle få flytta in här hos oss. De är gjorda i plast och tyg så det är ingen stackare som fått sätta livet till och sedan blivit uppstoppad. Skulle döpa dessa till Mårten och Hubert om de en vacker dag fick för sig att flyga hit. Jag vet någon här i hushållet som fyller år snart så dessa kanske vore en passande present till denna person? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0