Frasvåfflor och det vackraste ljudet någonsin

Idag har vart en underbar dag. Klockan 10 var vi på BVC på 4 månaders kontroll, där vi fick väga och mäta liten. Nu väger han 6975g och mäter 65,5cm. Följer sin kurva så fint så, alltid skönt att höra. Sen spenderade vi dagen med kära grannarna. Tog en promenad upp på stan. Shoppade som vanligt kläder till Lilleman (kan inte sluta, borde söka hjälp!) present till pappan i familjen och lite gott gott till allahjärtans kvällen på fredag. Sen bjöd Jenny på våfflor på Spider-Man tallrikar till 2åringens förtjusning (Gullungen älskar spindlar, helt oförklarligt haha) Där fick man känna sig som ett barn igen och gå lös på grädde och pannkakssylt, smaskens! Blir att knalla en extra sväng imorgon som straff för dom kalorierna, men det var det lätt värt! Kvällen här hemma avslutades med att Filip skrattade högt när jag lekte huvud, axlar, knä och tå med honom innan läggdags. Det var det vackraste ljudet jag någonsin hört. Åhhhh jag blir alldeles salig bara av att skriva om det. Den där kärleken. Jag och liten. Som ler och långhalm. Saknar honom bara han sover. Så löjligt men ändå så fint. 


I väntrummet på BVC läste vi bok. Den var mest uppskattad att tugga på
men ändå. Det ska börjas tidigt hihi 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0