Kaffe och bebis gos

Mötte upp Sofia och Maria för en kopp kaffe på stan efter lunch idag. Blev som vanligt mycket skratt. Vi tre gick i samma klass från 1-9 och har hållt ihop sedan dess. Tvivlar inte en sekund på att vi kommer vara vänner livet ut. Älskar er så såå mycket tjejer! 
Sen Filip kom så smattrar mobilkamerorna mer än vanligt när vi ses. Även fast jag är ganska kameraskygg så uppskattar jag när folk tar kort på mig och liten. Finns inte många på oss tillsammans. Dom små växer så fort och tänker att det kan vara kul att ha att kika tillbaka på. Helt plötsligt har väl liten växt om sin mamma. Men för mig så kommer han ändå alltid vara min lilla plutt. 








Kommentarer
Postat av: Maria

Klart vi kommer du fina människa <3

Svar: Det är jag som sagt övertygad om :) vi kommer strosa bredvid varandra med våra permobiler ❤️
Louise

2014-02-08 @ 12:45:13
Postat av: Maria

Klart vi kommer du fina människa <3

Svar: Skönt att höra :)
Louise

2014-02-08 @ 12:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0