Räcker väl kanske inte hela vägen

Häromdagen så trillade nya numret av sköna hem ner i brevinkastet. Som vanligt så blir jag fasligt sugen på att shoppa hjärndö. Mest sugen är jag för tillfället på ny golvlampa till vardagsrummet och så är det verkligen på tiden att vi får upp lite saker på väggarna här hemma. Fast egentligen så skulle jag helst av allt vilja ha både det ena och det andra till hemmet. Synd att mammapenningen inte är så fet så att den räcker till alla önskeköp. Men då kom jag på att just det jag har ju planerat att bli rik på triss. Köpte en lott i veckan som jag glömt skrapa. Är säkert miljonär utan att jag vet om det. Skrapade nyss fram hela... 90kr. 
Räcker väl kanske inte till allt på min önskelista men täcker väl lördags godiset ikväll iallafall haha 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0