En liten klapp på min egna axel

Imorse var det dags för gympass nummer två detta år. Denna gång fick jag och min vän hjälp av instruktören Dan. Lite genomgång av maskiner och hur vi skulle tänka med antal repetitioner samt set. En del maskiner måste vi avvakta med såhär efter förlossningen, då vi ska vara extra försiktiga med magmusklerna samt bäckenbotten muskulaturen. Känns lite trist då magen är det man vill träna mest av allt just nu.. Men som tur är så är det ett par månader kvar till bikini säsongen. Har hört nånstans att resultaten baseras på 80% mat och 20% träning. Tvärtom klingar dock bättre i mina öron. Tycker det är svårare att avstå god mat och godis än att ta sig iväg till gymmet. Men jag försöker ändå tänka på vad jag äter


Idag bestod lunchen av kalkonsallad med bl.a. Keso, feta och walden farms Ceasar dressing från gymgrossisten. 
Noll kalorier, noll, fett, noll socker, man kan ju undra vad det faktiskt är i? För kors i taket den var otroligt nog god! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0