Jag och alla pensionärer

Inte bara på gymmet som jag huserar samma klockslag som pensionärerna. Utan även på ICA. Det är ganska logiskt när man tänker efter. Jag är hemma på heltid precis som dom. Klart vi väljer förmiddagarna då vanliga dödliga är på jobbet. Mycket mer harmoniskt så. Idag tog jag bilen innan 9 och åkte iväg till MAXI. Lämnade Lilleman hemma med pappsen så att jag kunde strosa runt i godan ro. Spenderade lätt över en timme med att kika runt. Var på jakt efter lite annat än det vanliga. Lätt att det blir samma gamla visa annars matmässigt när man har lite bråttom.


Vi äter en del bulgur hemma men inte couscous så det är lite nytt för oss


Ska testa att panera kyckling med detta någon dag, vet att syrran gjort det och att det blev succé då, så hoppas jag lyckas lika bra.


Hittade även ett par såser osv som vi inte provat förut. 

Omväxling förnöjer som man säger.
Om någon har ett bra middagstips så får ni gladeligen dela med er bland kommentarerna! 
Recept med örter såsom timjan, rosmarin och liknande undanbedes. 

Tack på förhand 
Med vänlig hälsning, hon som snöat in sig på "same old same old" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0