Nyttigt men gott ändå

Minns när man var yngre och trodde man var super nyttig när man åt sallad fast man hällde på dubbla pyttsar med dressing. Man var sådär lyckligt ovetande om hur onyttigt det faktiskt var. Nu när man vet bättre så slopar jag ofta motvilligt dom goda dressingarna och nöjer mig med vinegrett, som iofs är rätt gott det med. Men om ni som jag tycker om dressing så har jag ett tips. På Gymgrossisten säljer dom dressingar från Walden Farms med noll kalorier. Har hittills bara testat Thousand Island och den är faktiskt riktigt god. 
Dagens lunch bestod av Tonfisk, fullkornsris, keso och som sagt denna dressing. 
Hoppas ceasar dressingen är lika god! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0