Tji fick jag

Senast igår skröt jag lite smått om hur duktigt vår Lilleman sover om nätterna. Sällan han vaknar mer än två gånger per natt nu, ofta bara en. 
(Vill dock lämna sängen sin kl 6).
Detta fick jag minst sagt äta upp nu inatt. Varannan timme har han vaknat utan undantag. Måste dock ge han cred för att han somnar om så fint så fort han ätit och fått ny blöja. Problemet låg mer i att jag knappt hann somna om mellan varven. En halvtimma här och där sen var det dags igen. Hörde mig själv muttra "men mitt lilla monster då" när han vaknade för fjärde gången medans jag pussade honom på kinden. Omöjligt att bli sur på den lilla trots att ögonen tåras av trötthet. Kändes lite lättare att lämna sängen när jag kom på att jag har två nya tidningar som ligger och väntar på mig. Fick bland annat Tidningsprenumerationer av mamsen i julklapp. Mina favoriter dessutom, klår vilka skvallerblaskor som helst. Så nu en kopp kaffe på det här. Godmorgon!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0