Några små fynd från Kreta

Blev lite små shopping på Kreta. Karlarna puttade vagn medan jag och Sussi rände runt i affärerna. Mest nöjd är jag nog över mitt fynd som jag hittade i en liten butik inne i en gränd i Chania. En strandväska för 12€ som jag fullkomligt förälskade mig i. Hittade knappt något alls till lilleman men blev iallafall en Batman t-shirt och en skallra. Brukar ibland irritera mig över att jag inte äger en endaste keps när håret ser ut som fuck när man bara ska till affären eller ut på en powerwalk, så nu gjorde jag slag i den saken och införskaffade en. En söt burk med olivolja kändes lite givet sådär när man är i Grekland, dock så avskyr jag det och använder bara rapsolja. Men sambon gillart och jag tyckte burken var fin. Sen blev det en yttepytteskål som jag tänkt ha flingsalt i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0