Noll karaktär

Idag hakade vi på grannarna upp på stan. Allt var frid och fröjd. Jag agerade barnvakt en kortis medans det prövades bikinis. Samtliga var jollriga och supernöjda. Ingen shopping på varken sportaffären eller senare i skoaffären för min del. Nädå mitt kort vilade så fint i plånboken. Vi kunde minsann strosa på stan helt gratis. Sådetså. Trevligt ändå. Sen tittade vi in på Lindex. Som att släppa in en nikotin beroende med abstinens i en tobaksaffär. Köpstoppet gällde ju bara den lilla i vår familj, så vi höll oss på damavdelningen med barnavdelningen på säkert avstånd.. Till en början. I sisådär 2min, innan någon i sällskapet (även denne med köpstopp till hennes små) yttrade -men vi går bara och tittar. Likt en tjuv jagad av polisen la vi bena på ryggen och var på den förbjudna avdelningen innan någon hann blinka. 



Slutade med att Filip fyllde på garderoben litegrann ändå... 


Kommentarer
Postat av: Carina

Det är ju såååå svårt att hålla sig ifrån att handla till de små ❤️

Svar: Ja helt sinnes!! Har liksom redan köpt några plagg inför nästa år då dom var sååå fina men inte fanns i nuvarande storlek 🙈
Louise

2014-07-13 @ 09:00:17
URL: http://carinasuominen.blogg.se
Postat av: Catrin - Gravid v40

åh så mkt tufft!

Svar: På Lindex är det ju omöjligt att låta bli att shoppa till de små 🙈 så mycket fint till kanonpriser!
Louise

2014-07-20 @ 12:23:13
URL: http://catrinwiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0