Att plantera i vår framtida trädgård

Påväg till mamma idag så gick vi förbi min favorit buske av dem alla, den doftar nämligen himmelskt. Vita enkla blommor som absolut är fina att vila ögonen på, men det är framförallt för att blommorna doftar så ljuvligt som jag blivit förälskad i denna buske. Minns att det luktade precis så i närheten av min väns kolonilott som vi besökte ofta som små. Ljuvliga minnen till ljuvlig doft. Den här busken SKA jag ha i min trädgård den dagen vi flyttar till hus. Tänkte att det var lika bra att lägga upp bilder här i bloggen inför framtiden, för att tro att jag ska minnas exakt hur den ser ut den dagen jag står där i vår nya trädgård är att tro för högt om mig själv. Har dessvärre inget namn på den heller.. Någon som vet vad den heter?





Kommentarer
Postat av: Linda


Smultronschersmin heter den, doftar smultron!:)
Ha en bra dag!:)

Svar: Men tack snälla Linda!! Den vetskapen gjorde verkligen min dag :)
Louise

2014-06-19 @ 09:21:10
Postat av: Linda

Så lite så. Har mina källor ;) ska du tillbaka till EH snart eller hur länge har du tänkt vara mammaledig ? /Linda Englund

Svar: Åh det var du! :) klart du kan sånt där! jag tänkte nog börja jobba lite extra kvällar å helger i höst men går inte tillbaka på min tjänst innan januari. Hur länge ska du vara hemma? :)
Louise

2014-06-19 @ 10:02:12
Postat av: Linda

Jaa du. Funderar på att vara hemma lääääänge. Förverkliga min dröm om egen ateljé kanske. Vet inte. Ska iaf skaffa mig ETT jobb efter denna ledighet, men vad får vi se. Har ju en tid att fundera. Haha

Svar: Egen ateljé? Vad ska du pyssla med i denna :) låter som en dröm!
Louise

2014-06-21 @ 16:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0