Helgfrukost med hela familjen samlad

På vardagarna är det bara jag med mitt kaffe som alltid hinner bli kallt medans jag matar lilleman med sin gröt och något som ska likna en smörgås (i minimini bitar) vid frukostbordet. Det är mysigt det med men helgerna är minsann bäst. Idag är det lördag och hela familjen är samlad. Pappan drog iväg och köpte nygräddade baguetter till frukost. Sådär färska att de fortfrande var varma när vi delade dom. Lillen verkade ännu nöjdare än vanligt och snackade en massa obegripligt strunt mellan varje tugga. Så söt så jag dör med sina små riskorn till tänder. Han tuggar verkligen frenetiskt nu när han odlat bissingar och verkar vara lika stolt över dom som mamman. Försöker få honom att dricka vatten till varje mål? vilket han inte är vidare förtjust i. Idag provar vi med blåbärsvatten. Hört att det kanske kan locka dom små vatten vägrarna, men vår lilla verkar inte vidare förtjust för det. 


Taxfree katalogen har kommit!! Inte långt kvar till avresa nu, som vi längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0