Ingen dålig förmiddag

Vid tio snåret styrde jag och mina underbara grannar våra barnvagnar mot sörby där det var gatuloppis. Det var perfekt väder, drygt tjugo grader varmt med strålande sol. Har äntligen lärt mig att vara selektiv med mina loppis inköp efter x antal oanvända fynd, så hittade inte speciellt mycket denna gång men gick ändå därifrån helnöjd. En familj hade dukat upp korv med bröd, massvis med fikabröd, kaffe och annan dryck till riktiga kanonpriser. Dessutom hade dom ställt iordning en kanonfin uteservering på gräsmattan med plats för både stora och små. Hur mysigt som helst så vi passade på att slå oss ner med varsin kopp kaffe när det var dags för minstingarnas lunch.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0