Att sakna någon

Minns en semester i Grekland med mamma och syster för kanske 15år sen? Det var i tonåren. Då man inte missade ett tillfälle att umgås med sina vänner, då det var allt livet gick ut på. Det fanns inga måsten, jobb eller annat viktigt utan man levde som i en bubbla där ens vänner var prio 1. För tillfället umgicks jag då dagligen med min bästa vän Sofia. Kunde knappt njuta av solen värmen och havet där i paradiset då jag saknade henne såååå mycket. Helt befängt egentligen såhär i efterhand men ändå sött. Mamma som liksom sparat och planerar den här resan såpass länge och så får hon med sig en otacksam tonåring som hellre skulle stannat hemma i Sverige och hängt hemma hos kompisen. Men såklart så har jag även massa underbara minnen från den resan så det var såklart värt det ändå! Men kommer så väl ihåg alla brev jag skrev till Sofia och vilken hemlängtan jag ändå hade.
Kunde inte låta bli att känna igen känslan nu när Sofia vart i Thailand i 2v. Saknade henne nå enormt. Kan ibland‪ gå så lång tid innan vi ses ibland ändå, men att veta att man faktiskt inte har möjlighet gör saknaden större. Men nu är hon hemma så i eftermiddag ska vi ses!! Längtar tills jag får ge henne en bamsekram och höra allt om resan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0