Vagn expertis sökes

Nu har vi bokat solsemester. Som jag längtar! Jag har självklart redan börjat fila lite på en packlista fast det är flera månader kvar. Jag kommer ha jordens resfeber när det börjar närma sig. Det är inte bara att åka med bebisen. Hans packlista känns milslång. En sak som jag funderar på för tillfället är det här med vagn. Att hyra där känns inte ett dugg lockande. Skönt att slippa konka på visst. Men för det första så vet man aldrig vad dom har att erbjuda för vagn på hotellet. Dessutom så har man isåfall ingen på flygplatsen vilket känns som ett måste då vi reser så pass sent på kvällen så förhoppningsvis sover lilleman genom incheckning osv. Så nu är frågan. Ska man köpa en billigare sulky (babyproffsens egna?) som man får lämna ifrån sig innan man kliver på planet. Isåfall får man även vänta på den sen, som garanterat kommer komma sist på rullbandet. Eller ska man kosta på sig en babyzen yoyo som går som handbagage? Då riskerar man heller inte att den blir förstörd. Hmm..






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi ska åka en vecka till Turkiet i maj med Nova, jag beställde en chicco lite way. Den kom i veckan och var toppen. Hur liten och smidigt som helst. Ca 1200kr gick den på kram

Svar: Tack snälla för tipset!! :)
Louise

2014-03-07 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0