Som gjorda för varann

Just för tillfället är jag extremt godis sugen. Sådär så att man hade blandat alldeles för lite mjölk i massa oboypulver om man hade det hemma. Hur som så drömmer jag mig tillbaka till helgens gottepåse. Vissa godisar bör ätas tillsammans. Sådana som är sura och röda samt saltlakrits i samma form. Finns alla möjliga kombinationer som är heeeeeeeavenly. Har ni inte testat att sätta ihop dom såhär och äta samtidigt så gör det snarast!! 






Några andra godisar som också gifter sig väldans bra är en ruta marabou mjölkchoklad tillsammans med mjuka fluffisar som exempelvis sockerbitar, de större ahlgrens bilarna eller skum bananer. 
Mmmmmmm nu blev ju mitt godissug genast mindre... NOT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0