Presenttips

Det är inte alltid man kommer på någon bra present till folk sådär rakt upp och ner. Men en Tidningsprenumeration tror jag dom flesta har glädje av. Fick bl.a. två prenumerationer av min mamma i jul. Båda inredningsmagasin då det är lite av mitt intresse. Blir lika glad varje gång det dimper ner ett nytt nummer i brevlådan. Så för er som får hjärnsläpp nästa gång någon fyller år eller ska firas av annan anledning så är det mitt tips. Finns ett enormt utbud så visst borde man kunna hitta något för alla. Förutsatt att personen ifråga har synen i behåll.


Och nej jag är inte smutsig utan har faktiskt fått en barnvagnsputtarbränna, dvs att händerna är skapligt bruna jämfört med resten av kroppen.. Föräldraledigas svar på bonnbrännan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0