Snälla söta rara låt detta bli en vana

Både igår och idag så har lilleman sovit middag så sött efter lunch. I sin säng. Utan protester. Från vaken till sovandes på två röda. I två timmar i sträck!! Han äter ca 11-12 och efter det så sover han som en stock. Det är så skönt såååå skönt. Igår lagade jag lunch och plockade i väntan på att han skulle vakna efter sina magiska 30min. Men icke. Timmarna gick och jag kunde i lugn och ro äta lunch och titta på tv. 
Idag passade även jag på att lägga mig i sängen en stund. Lyckades väl sova en halvtimma nästan men sen vaknade han såklart upp bara för att väcka mig haha
Men somnade sedan om på nolltid. Struntsamma jag ligger här och kollar på honom när han sover och bara njuter. Underbara lilla skapelse. Även fast jag ville lägga ut en bortskänkes annons inatt runt småtimmarna när han vaknade stup i kvarten och jag var så trött SÅ trött, så kan jag inte låta bli att sakna ditt skratt och dina fina blå nu när du sover där så rofyllt. När du vaknar ska vi leka. Men tills dess så ska jag bara ligga här och lata mig under täcket. 


Liten blir 7mån den 11e och sitter skapligt själv nu men änsålänge så måste man vara beredd då balansen ibland brister. Däremot kan han inte sätta sig på eget bevåg, men det kommer när det kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0