Vi tre kommer alltid hålla ihop

Vår lilla trio. Jag och mina vänner Sofia och Maria har hållt ihop lääääänge. Sofia gick på samma dagis som mig och Maria blev vår vän när vi började skolan. Första dagen i nya klassen trasslade Marias bänkpapper och jag hjälpte henne att klippa till det. Sen dess har vi hållt ihop i vått och torrt. Det var inte alltid så lätt att vara just tre tjejer när vi var yngre, då man ofta gaddade ihop sig två mot en. Idag är vi vuxna men kan ändå inte låta bli att gadda ihop oss i tid och otid. Men nu är det bara på skoj och vi är egentligen alltid en enad front.
Vi vet nog nästan allt om varandra. Så olika men ändå så lika. Vi kommer hålla ihop tills döden skiljer oss åt, det vet jag. Vår vänskap är sällsamt fin. För oss känns den så självklar och är lätt att ta för given då den alltid funnits där. Men tro mig, jag är innerligt tacksam för att ni finns i mitt liv. Utan er känner jag mig inte hel. Tack för igår tjejer. Ni är underbara. Kunde jag bära era bördor så skulle jag. Ni är som familj för mig. 


Tack för igår, det var en underbar kväll! 

Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej! jätte fin blogg du har! vad händer en söndag som denna :)? kram!

Svar: Tack snälla! Inte många knop nu. Har sprungit runt på loppis hela förmiddagen så nu är det soffhäng som gäller 😊 trevlig kväll!
Louise

2014-05-04 @ 16:30:21
URL: http://annsoh.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0