Inte direkt någon vidare uppdatering

Ursäkta min frånvaro. Det har verkligen varit pinsamt glest mellan inläggen här. Har hänt massor senaste tiden så ska försöka anstränga mig lite här igen. 

Eftersom vi äntligen flyttat så har inredningslusten kommit tillbaka. Så mycket roligare att pyssla nu när vi slipper dom fula plastmattorna och hemska tapeterna som vi hade i vår gamla hyresrätt. 

I veckan som var så var vi och kikade på garderober. Det är nämligen ingen generös förvaring här i nya lyan så det ska åtgärdas med platsbyggda garderober i stora sovrummet och överskåp ovanför tvättmaskinen i badrummet. 






Fanns hur många kombinationer som helst av garderobs dörrar hos garderobsfabriken men tror jag bestämt mig för guld exemplet på första bilden. Så himla fint så tror jag helt enkelt bara måste slå till på det, även fast vanliga vita kanske vore det allra smartaste valet den dagen vi väljer att sälja lägenheten. Men å andra sidan så tänker jag att ska vi nu spendera så många tusenlappar på det här projektet så får ändå min önskan väga tyngst. Och ja jag vet att jag har en man som borde få sin röst hörd här och att det inte bara är jag som ska bli nöjd även om det låter så. Men jag har lyxen att ha en man som inte direkt bryr sig sålänge det inte resulterar i rosa gardiner (där satte han stopp igår haha). Så oftast får jag välja den mesta inredningen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0