TACK SNÄLLA RARA PETER!!



Igår tappade jag min mobil utanför en mataffär

och upptäcker det inte förrens jag är hemma igen. PANIK!!
Åh nejånejånejånej *gråt*

MEN HÖR Å HÄPNA

När jag ringer på den så svarar en karl
vars namn var Peter.
Han hade hittat den på parkeringen
och lämnade gladeligen in den till jordgubbsförsäljaren,
så att jag kunde hämta den :)


Tur för mig att den hamnade i Peters hand minsann,
godhjärtat och inte en tanke på att snotta min lilla ögonsten!
Jag sa det igår men jag säger det igen
TACK SÅ HEMSKT MYCKET PETER, DU ÄR MIN HJÄLTE :)

Eftersom jag tror stenhårt på karma så tror jag absolut att
Peter kommer bli belönad.
Lite trist att jag inte fick se honom och säga tack
öga mot öga och erbjuda honom en peng

eller varför inte ge bort några liter jordgubbar såhär i sommartider?
Hade vart lite trevligt kan jag tycka

Nåväl
idag var nog min lur lite arg och besviken pga.
gårdagens slarv.
Tji fick jag
när den landa mitt i mitt nylle med kanten imorse.
AJ!
Kanske får en fläskläpp?

Sablarns

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken tur med mobilen!!

2011-07-10 @ 21:18:27
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Twins? Ja...

det finns då snälla msk i världen =)

2011-07-11 @ 00:08:02
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0