Budget tips

På insagram följer jag (förutom en drös med nära och kära) en hel del butiker och andra inspirations konton. Någon hade hashtaggat #netto på ett par tjusiga skålar för en tid sen och på den vägen så började jag följa en butik jag aldrig besökt. I slutet på förra veckan la dom upp en bild på denna veckans vara. Det var ett par söta muggar i samma modell men med olika färgkombinationer, för bara 20kr styck. Så igår var jag där strax efter 8:00 då jag hört att dom där lockvarorna säljer slut på ett nafs. Och tur var väl det, fanns knappt 20st varav hälften var orangea turkosa som jag inte ville ha. Men det blev 4 blåa, 4 rosa, 1 vit och 1 turkos för 200kr. Hade väl helst velat blanda lite annorlunda, men det fanns inga fler så så fick det bli. Orka göra reklam för veckans vara som knappt finns till försäljning första halvtimman på veckan? Kalla mig gnällspik men kom igen va.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0