Säg hej till fröken aparm

Inte för att jag är någon yttepytte person men storlek M/L brukar absolut inte vara för litet. Hade beställt en jacka från H&M som jag blev sådär fasligt "måste ha" förtjust i, så som man kan bli ibland. Den såg bara så väldigt mysig ut, vore kanon nu i höst. Lätt att både klä upp eller ner beroende på tillfälle. När den väl anländer efter flera veckors väntan så är den på tok för kort i ärmarna. Suck. Inte första gången jag har det problemet. Men kom igen en M/L borde väl vara stor på alla håll å kanter? Morr. Tänkte att äsch jag tar en stor storlek. Det kvittar om den är lite för stor, bara den inte blir för kort i ärmarna. Den ska ändå vara oversize så det blir nog bra.




Tji fick jag. Nog för att jag verkligen gillade den men inte såpass så att jag kapar ett par centimetrar arm liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0