Fru Augustsson om jag får be

En vecka sen idag blev vi herr och fru Augustsson. Gifta. Makar. Äntligen fick vi säga ja till varandra. Mitt livs stora kärlek. Pappan till vår älskade son. Tänk att jag hade turen att få just honom på kroken. Underbara människa, jag är så lyckligt lottad. Han kallar mig numera ibland för wifey vilket värmer mitt hjärta. Ljudar så vackert i mina öron. Kommer dock inte på nå snarlikt att kontra med. Husband låter ju fånigt och "mannen" som något slang kids använder sig utav till sina polare. 

Hur som. Dagen D var magisk. Fylld med kärlek och underbar stämning. Inte en droppe regn heller på hela dagen trots att prognosen inte såg direkt lovande ut ända in i det sista. Regnade rejält på fredagen och en skvätt igen söndag kväll. Ibland ska man ha tur. Det vart en helt underbar utomhusvigsel precis som vi hoppats på.

Blev ordentligt överraskade av alla fina tal och uppdrag som hölls till vår ära under middagen. Våra toastmadames Sandra och Helen hade minst sagt tagit uppgiften på allvar. Är fortfarande helt paff när jag tänker på hur mycket tid och omsorg de lagt ner inför vår dag, utan dom hade dagen aldrig blivit så lyckad som den blev. Helens dotter ställde även upp som blomsterflicka och ringbärare, hur sockersött som helst. Är så evigt tacksamma. Och alla tal av både vänner och Familj. Hjälp förstår inte hur jag lyckades hålla ihop där och då, för när jag tänker tillbaka så blir jag helt rörd. 

Det är så många jag vill tacka för gratulationer, gåvor, närvaro, hjälp med det ena och det andra. Klänning, sminkning, fotografering, mat, barnvakt, kökspersonal, florist m.m.  Ingen nämnd ingen glömd men ni vet vilka ni är. TACK! 


Fotograf: Jimmy Wernström 






Kommentarer
Postat av: Carina

Vilket otroligt vackert par ni är och så härligt att dagen blev alldeles fantastisk! Stort GRATTIS igen herr och fru Augustsson ❤️

2015-08-09 @ 09:07:11
URL: http://carinasuominen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0