borr borr borr borrr rrr rrr

Idag är jag ledig. Hemma och tvättar *duktig* Det är mer än kyligt ute så tänker stanna inne tills danne kommer hem. Då ska vi springa till garaget och puttra iväg till marieberg.
Jag försöker njuta av min lediga dag men det är lättare sagt än gjort...
Missförstå mig rätt, är hur nöjd som helst med att bo super duper centralt.
Dock mindre roligt när butikerna under ska renoveras och det numera låter borr borr rrr  borrrrr ... BORRR!!! Dagarna i ända i tid och otid. Tur att man inte jobbar natt. För isåfall skulle den där borren hamna någonstans i den stackaren som höll i den.
Vårt mission i eftermiddag är vinterskor till min käre sambo som envisas med att knalla runt med converse.
Menar absolut inte att det är något fel med converse. Jag fullständigt älskar dom och har flera stycken.
Men det är INTE en vintersko.
Daniel vägrar inse det, men nu sätter jag ner foten och korsar armarna i protest.
Lite morsig kanske jag är men det är tydligen nödvändigt. Annars kommer det sluta med att han måste amputera bort en fot eller två vilket verkar sjukt onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0