nu ska jag på kalas

sandra fyller 25!! hon joinar klubben närmare 50 än 0 höhöhö. Vet att hon redan har åldersnojja men vafan kan inte låta bli ;p imorgon är du lika gammal som mig stumpan!! Men vi firar idag. Misstänker att hon firar sista dagen som 24 och egentligen inte att hon fyller 25. Vilket som nu ska jag på kalas!! Jag har letat klänning dagen till ära men hitta verkligen inte en ända. Attans!! Fick bli en gammal avdankad trasa. Men jag piggade upp det hela med mina absolut snyggaste strumpor
så nu är jag såhär glad
haha när jag ser det här kortet så förstår jag att jag fått smeknamnet galenpanna!!
soooo loooooooooooooong!! ses i dimman puss å slem
p.s krya på dig spoling <3 d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0