bloggoholic

jag har precis börjat blogga. för att det är roligt. som en liten update för mina vänner jag inte träffar dagligen, eller ni som precis som jag älskar att läsa bloggar, Välkomna! det är roande. Jag har alltid älskat att sätta ord på saker. stora som små. de må vara svammel, men ändå så befriande. Att jag om ett tag kan gå tillbaka och se vad jag gjorde en viss tidpunkt i livet. Minnen!! Svammel, tips om allt och inget. det bjuder jag på.
Jag läser om uppbrott och otrohet bland andra bloggare och lider med dom. Medkänslan växer och man vet hur ont det gör. Hemska känsla. Men med största säkerhet kommer de en dag se tillbaka på händelsen och lärt sig en ordentlig läxa. Nästa gång kommer de vara mer måna om förhållandet. Vara mindre naiva och se det hela ur ett sundare perspektiv. Att bli vuxen och gå från naiv till medveten är en ständig utveckling, man är aldrig fulllärd. Man ska aldrig någonsin tro att man kan allt. Fortsätta lyssna och ta till sig.
Allt kan bara bli bättre om du är villig att jobba för det.

man lär sig livet ut


jag är lycklig. vi tror på vår kärlek alla dagar i veckan och det är vackert

visst? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0