vitlöksveckan slut

imorgon kommer han hem!! lycka =) jag kommer inte sakna vitlöksfrosseriet det minsta.
det är så värt att byta ut det mot min kära sambo. jag har precis mumsat på några chips som kompensation för min koncentrationslägers portion med pasta. mest bara för att få användning av vitlöksdippen. jag och vitlöken gör slut ikväll. vet inte när vi ses igen då sambons schema för utbildningen är oklart. men så fort han åker så är det du och jag igen. så jag lovar att det inte är slut för alltid. vi kommer ses igen, det är en sak som är säker.
det är sådana gånger det blir lättare att ta avsked, säga farväl, hejdå. för det är inte för alltid utan egentligen ett på återseende, vi ses, hejsålänge liksom!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ett inlägg tillägnat vitlöken. Vackert!

2010-10-29 @ 11:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0