retro klocka



Det här kan nog vara sämsta blogg bilden ever!




Verkligen klapprutten kvalité, men var bara tvungen att visa min supertuffa klocka!!
Jag är verkligen ungen mästerfotograf, blir såå avis när jag kikar runt på riktiga fotobloggar
som använder sig utav senaste canon kameran med diverse pryttlar till.
Men det skulle inte hjälpa mig då jag ändå inte kan hantera en sån grunka?!
:mad:
Kanske borde gå en fotokurs och inskaffa mig en ordentlig kamera med fetingobjektiv
och diverse stativ och allt som hör till?!
Då kanske man skulle lyckas med en outfit bild eller iallafall en godkänd klockbild.

Nåväl, här är min klockrena klocka..

(där fick jag jag till det!)
Den är inte suddig och dan i verkligeheten utan bara tuff som få!
99 pix blev den min för,
hoppas den tickar ett tag iallafall ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0