borde lyssnat på min gode vän



Igår damp avin om att min "vinter"jacka nu fanns att hämta på postutlämningen.
SUCK!! över en månad tog det... morr!!
Lite lagom pessimistisk tänkte jag
- nu vore det bara så typiskt om jag inte ens vill behålla jack*6%4=

Självklart så var det precis så.
Den var tunn som en vårjacka och färgen inte vad jag hade väntat mig heller.
Dessutom så var den kort i ärmarna,
men det är väl iofs. typiskt mina aparms problem.

Nu får jag väl bylsa runt i min gamla sletna jackjävel.
Att beställa en ny nu känns om något rätt sent,
om jag med min otur nu skulle få vänta drygt en månad till.

Nåväl nu ska jag roa mig med att slå in tygbiten i ett paket,
för att imorgon släpa med mig åbäket tillbaka till ,postutlämningen
betala frakten som jag inte får tillbaka, helst rekommenderat paket
som säkerligen kostar skjortan.
För att sedan "gledeligen" vänta ca 30 dagar på att få tillbaka pengarna för jackan.
Med min tur blir väl även den väntan fördröjd med min otur.

Nä fy vad sur jag blev.
Skit oxå jag som tycker det finns massa fint på den hemsidan ju!

Kanske ger det ett nytt försök

nästa år.

KANSKE!


(min vän sa redan när jag klicka hem fanskapet, att den säkert var pisstunn,
hon har typ rätt ofta rätt oxå, vilket jag borde lärt mig)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nej men buhu, lilla stackare!!!! Det var ju så tråkigt och typiskt... Men bra, skicka hem den busen och be om extra snabb återbetalning och håll t ummarna för det bästa...Lider med dig!

2011-12-22 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0